I z elektrického Porsche je možné udělat obytňák. Značka k němu nabízí dovolenou

Přestavba luxusního elektrického Porsche, jehož cena ve vyobrazené verzi Turbo S začíná na více než pěti milionech korun, na „obytný vůz“ je vlastně úplně jednoduchá. Na střechu stačilo umístit prostorný stan, do něhož se leze přes schůdky, které se z něj spustí až úplně na zem. Stan pojme až dvě osoby, a zatímco ve složeném stavu je mimořádně kompaktní, v rozloženém rozhodně nepřipomíná nějaké provizorní nebo nouzové řešení. Plnohodnotným karavanem se sprchou nebo kuchyňkou ale Taycan také není.

Kempování s Porsche si navíc neužijí jen vyvolení majitelé luxusního elektrického kombi. Automobilka sama nabízí takzvanou Roof Tent Experience, při níž zájemcům auto i se stanem půjčí a poskytne k tomu rovněž celý doprovodný program. Přirozeně to není úplně zadarmo: 2490 eur (v přepočtu přes 61 tisíc korun), kolik taková třídenní dovolená s Porsche stojí, je však jen zlomkem toho, kolik by stálo pořízení Taycanu Turbo S Cross Turismo. V jednom autě jsou „ubytované“ dvě osoby, automobilka jim půjčí i deky, polštáře a další potřebné outdoorové vybavení. Vedle toho jsou v ceně i dvě snídaně, tři obědy a dvě večeře, jde tak o dovolenou s plnou penzí.

Na výběr jsou dvě lokality: pro dobrodružněji založené zájemce jde o pohoří Černý les, kdo úplně neholduje adrenalinovým zážitkům, může zvolit vinařskou oblast Rýnské Hesensko. V prvním případě je součástí výletního balíčku třeba sjezd lanové dráhy, horský výšlap nebo jízda na elektrických kolech, ve druhém je to mimo jiné ochutnávání vína, návštěva vinic nebo večeře v luxusní restauraci. Výlet do Černého lesa automobilka pořádá v polovině května a začátkem září, za vínem se elektrické kombi vydá na přelomu května a června. Kapacita každého výletu je nejvýše osm osob, tedy čtyři auta, a registrovat se je potřeba dopředu.

Taycan Turbo S Cross Turismo pak rozhodně není obyčejnou kempovací dodávkou. Kombi se dvěma elektrickými motory má výkon 460 kW, ovšem s funkcí overboost je možné se krátkodobě vyšplhat na 560 kW. Baterie s využitelnou kapacitou 83,7 kWh stačí na papírový dojezd maximálně 419 km, přičemž z 0 na 100 km/h auto akceleruje za 2,9 vteřiny a jede nejvýše 250 km/h. O pětimilionové cenovce už byla řeč. Porsche pak zveřejnilo i snímky „obytné“ 911 se stanem na střeše, jestli ale bude půjčovat zájemcům i ji, automobilka neuvádí.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.